Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

2015. szeptember 12. 11:06 - zsófi1993

Mikel Marton férfiaktjai

Mikel Marton egyik videója egyszer csak a Tumblren jött szembe. Rögtön gyanús volt a vezetéknév, és ahogy az a website-járól kiderül, Mikel Marton tényleg magyar származású. Írtam neki egy mailt, hogy mit szólna, ha lenne róla egy poszt ebben a blogban, és benne volt. Kérdéseket is küldtem neki, amikre pár hét elteltével egy olyan csodás választ küldött, hogy azt egy az egyben ideteszem a hajtás utánra, húzás vagy kommentár nélkül – én csak lefordítottam angolról, amit Marton írt. A kérdések magyar származását, pályaválasztását, korai munkáit, modelljeit, a munkái által kiváltott reakciókat, valamit azt firtatták, hogy hogyan éli meg a szinesztéziát, amit szintén említ önmagával kapcsolatban a website-ján.

7994976_65edfd3b7158c06762ea9def39eeda10_wm.jpg

FOLYTATÁS ITT

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://amatorerotika.blog.hu/api/trackback/id/tr817781880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása